תיעוד: הבחורים סיימו מסכת, וקיבלו תעודה מהרבי

    נתי קאליש No Comments on תיעוד: הבחורים סיימו מסכת, וקיבלו תעודה מהרבי

    מעמד "כבוד התורה" לרגל סיום מסכת פסחים וחלוקת תעודות ופרסים במתיבתא "תכלת מרדכי" דחסידי נדבורנה בנשיאות כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א | צילום: יהושע פרוכטר

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעמד רב רושם התקיים ביום ה' כ"ה שבט במתיבתא לצעירים תכלת מרדכי לאחר שנה שלמה שבה למדו את כל מסכת פסחים מתחילה ועד הסוף וחזר עליה ונבחנו על כל המסכתא במשך השנה כמה פעמים בכתב ומבחנים בע"פ אצל הרבנים הגאונים שליט"א ולקראת סוף השנה כל אחד נבחן על כל דפי המסכתא אצל 5 בוחנים שהפליאו את ידיעות הבחורים.
    הנחה את המעמד המנהל רוחני שליט"א כאשר הרחיב בחישבות חתני השמחה יגעת ומצאת תאמין אחר שכל אחד  נתעלה בידיעת התורה וזכינו שקבוצה גדולה נבחנו על כל המסכת 120 דף בכמה מבחנים בכתב ובעל פה. בשם הצוות דיבר בשבח חתני השמחה המג"ש הוותיק הגרמ"א רוט שליט"א. בשם ההורים הרחיב בהכרת הטוב להנהלת הישיבה ובגודל המעלה שזכו הבחורים הרה"ג ר' חיים דוד קובלסקי.
    שיאו של המעמד כאשר כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א בא להשתתף בשמחת הסיום לאחר שקבל פניו ראש הישיבה הגר"מ גרוסמן שליט"א נשא האדמו"ר את משאו בענין הזכיה הגדולה שזכו חתני השמחה וחיזוק בעניני לימוד התורה ושמירת הזמנים ברך בברכות לרוב ושיזכו הבחורים ללמוד את מסכת בבא קמא ולהבחן עליה ולזכות לסיים את המסכתא.
    לאחר מכן סיימו הבחורים את המסכת ופצחו בריקודי שמחה של מצוה ומרן האדמו"ר שליט"א חילק את התעודות למצטיינים, מתוך שבח והודאה להשי"ת רקדו הבחורים בעוז על אשר זכו ובתפלה שכן יזכו לסיים עוד מסכתות רבות.


    0 תגובות